Zawieszenie zajęć dydaktyczno-wychowawczych w przedszkolach i szkołach nie ma wpływu na terminy rekrutacji do przedszkoli, oddziałów przedszkolnych oraz klas I w szkołach podstawowych.
Zgodnie z harmonogramem do 20 marca br. trwa etap składania wniosków/ zgłoszeń o przyjęcie do przedszkola/szkoły. Dokumenty należy złożyć w sekretariacie placówki pierwszego wyboru.
Terminy przyjęć dokumentów rekrutacyjnych:
poniedziałek 16 marzec 15:00-17:00
Środa 18 marzec 8:00-16:00
Piątek 20 marca od 10:00-16:00
Rodzice mogą skorzystać również z niżej wymienionych sposobów:
- Wysłanie skanu wniosku i pozostałych dokumentów drogą mailową na adres przedszkola p234@edu.um.warszawa.pl.
Zostaną one sprawdzone. Dostaniecie Państwo informację zwrotną (mailem lub telefonicznie) co do poprawności wypełnionych i złożonych dokumentów.
- W przypadku braku możliwości wysłania skanu, dostarczenie dokumentów w wersji papierowej do przedszkola w terminie do 20 marca 2020 r. do godz. 16.00
W placówce zachowane będą zaostrzone reguły sanitarne. Dokumenty odbierze od Państwa pracownik i przekaże do sekretariatu. Tak jak w przypadku pierwszego sposobu dostaniecie Państwo informację zwrotną (mailem lub telefonicznie).
- Wnioski oraz dokumenty potwierdzające spełnianie kryteriów można również nadać pocztą. W takiej sytuacji należy powiadomić przedszkole pierwszego wyboru, np. drogą mailową lub telefoniczną o wysyłce dokumentów.
- W przypadku braku możliwości otrzymania z zakładu pracy zaświadczenia o zatrudnieniu, rodzice powinni napisać oświadczenie o ich późniejszym dostarczeniu.
- W indywidualnych przypadkach konsultacje udzielane będą wyłącznie telefonicznie (22 8363512) w godz. 8:00-16:00.